Polish
English
KALENDARZ
zwiń hide calendar
pokaż cały miesiąc
MENU
KASA BILETOWA

telefon:

506 625 430

czynna


6.12 kasa nieczynna

 REZERWACJA

tel/fax:

od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 16, tel. 504 856 500, 12 619 87 22

e-mail:


Altówka solo - ogłoszenie

Średni Obrazek (343x219)
powiększ

ALTÓWKA SOLO/ VIOLA SOLO

Program obowiązkowy / Obligatory repertoire:

I Etap/ I Stage:

1.Jeden z koncertów do wyboru / One of the concerts to choose from
- C. Stamitz – Viola Concerto no. 1, D-dur (cz. I z kadencją / mvm. I with cadenza)
- F.A. Hoffmeister – Viola Concerto D-dur (cz. I z kadencją / mvm. I with cadenza)

2.Jeden z utworów do wyboru / One of the piece to choose from
- J.S. Bach, 2 części (kontrastujące) z wybranej Suity wiolonczelowej / 2 (contrasting) movements from a selected Cello Suite
- M. Reger, 2 części (kontrastujące) z wybranej Suity na altówkę / 2 (contrasting) movements from a selected Viola Suite

3.Fragmenty orkiestrowe (wszystko z listy) /  Orchestral fragments (all on the list)
- R. Strauss – „Don Quixote”, Op. 35 (od nr. 14-18; od nr. 26-34) / (from no. 14-18; from no. 26-34)
- E. Elgar – „In the South” op. 50 (od nr. 34 do 5 taktu po 35; 6 taktów przed 37 do 5 taktów po 37; od nr 39 do nr 40) / (from no. 34 until 5 bars after 35; 6 bars before 37 until 5 bars after 37; from no 39 until no 40)
- C. Debussy – „Images” (cz. II „Iberia” 4 takty przed 15 do 5 taktów po 18) / (mvm. II „Iberia” 4 bars before 15 till 5 bars after 18)
- Z. Kodaly – „Hary Janas” (od początku do nr 1) / (beginning until no 1)


II Etap/ II Stage:

1.Bela Bartok – Viola Concerto in A minor, Sz. 120, BB 128 (cz. I / mvm. I)

2.Fragmenty orkiestrowe (wszystko z listy) /  Orchestral fragments (all on the list):
- W.A. Mozart– Symphony No. 41,C - dur, K. 551 (od taktu 19 do 204) / (from bar 19 until 204)
- L. van Beethoven – Symphony No. 3, Es - dur, Op. 55 (cz. I t. 233 – 248; t. 647 – 673; cz. III t. 1 – 72; cz. IV t. 1 – 11; t. 59 – 77) / (mvm. I bars 233 – 248; bars 647 – 673; mvm. III bars 1 – 72; mvm. IV bars 1 – 11; bars 59 – 77)
- L. van Beethoven – Symphony No. 5, C - minor, Op. 67 (cz. II) / (mvm. II)
- A. Bruckner – Symphony No. 4, Es - dur, WAB 104 (cz. II takty 51 do 83) / (mvm. II bars 51 until 83)
- D. Shostakovich – Symphony No. 5, D - minor, Op. 47 (od nr 15- 17; 3 takt po nr 22 do nr 25) / (from no 15- 17; 3 bars after no 22 until no 25)
- P. Tchaikovsky – Symphony No. 5, E – minor, Op. 64 (cz III 1 takt przed E do 8 taktu po K) / (mvm. III 1 bar before E until 8 bar after K)
- F. Mendelssohn Bartholdy – “A Midsummer Night's Dream” Overture, Op. 21 (od E do 5 takt przed K) / (from E until 5 bars before K)
- R. Strauss – „Don Juan” Op. 20 (od początku do 5 taktu przed D) / (from the beginning until 5 bars before D)
- J. Brahms – Symphony No. 4, E - minor, Op. 98 (cz. IV od B do D) / (mvm. IV from B until D).

Pliki do pobrania

Tworzenie stron - Fabryka Stron Internetowych Sp. z o.o. CMS - FSite

© Filharmonia Krakowska 2010

Przez dalsze aktywne korzystanie z naszego Serwisu (scrollowanie, zamknięcie komunikatu, kliknięcie na elementy na stronie poza komunikatem) bez zmian ustawień w zakresie prywatności, wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Filharmonię Krakowską im. Karola Szymanowskiego do celów marketingowych, w szczególności na potrzeby wyświetlania reklam dopasowanych do Twoich zainteresowań i preferencji w serwisach Filharmonii Krakowskiej i w Internecie. Pamiętaj, że wyrażenie zgody jest dobrowolne, a wyrażoną zgodę możesz w każdej chwili cofnąć. dowiedz się więcej. Chcemy, aby korzystanie z naszego Serwisu było dla Ciebie komfortowe. W tym celu staramy się dopasować dostępne w Serwisie treści do Twoich zainteresowań i preferencji. Jest to możliwe dzięki przechowywaniu w Twojej przeglądarce plików cookies i im podobnych technologii. Informujemy, że poprzez dalsze korzystanie z tego Serwisu, bez zmiany ustawień Twojej przeglądarki, wyrażasz zgodę na zapisywanie plików cookies i im podobnych technologii w Twoim urządzeniu końcowym oraz na korzystanie z informacji w nich zapisanych. Ustawienia w zakresie cookie możesz zawsze zmienić.Akceptuję