telefon:
506 625 430
czynna
7.01 – 10–14, 15–19, 8.01 - 11:30–15:30, 17–18, 9.01 - 9:30–13:30, 17–18
tel/fax:
od poniedziałku do piątku w godzinach 9 - 16, tel. 504 856 500, 12 619 87 22
e-mail:
SPECJALNY KONCERT MIKOŁAJKOWY
powiększ
wykonawcy:
Podróże z Mikołajem
Monika Radwan, Karolina Sokołowska - prowadzenie
Agnieszka Ignaszewska-Magiera – fortepian
Jan Cielecki – saksofon
Dominik Tekielak – fagot
Stanisław Majerski – trąbka
Marcin Suliński - perkusja
repertuar:
Podczas mikołajkowego koncertu w podróż w poszukiwaniu Mikołaja zabiorą nas dwie śnieżynki. Wraz z muzykami przeprawimy się przez różne krainy i wykonamy muzyczne zadania, aby odnaleźć Świętego Mikołaja. Podczas koncertu usłyszymy m.in. utwory z Suity do baletu Dziadek do orzechów Piotra Czajkowskiego, Stary zamek z Obrazków z wystawy Modesta Musorgskiego i angielskie piosenki świąteczne.
Zapraszamy dzieci i rodziców do wspólnej przygody i wysłuchania utworów w świątecznej tematyce i oprawie.
Monika RADWAN - absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie na kierunku Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej o specjalności rytmika. Swoją pracę magisterską poświęciła zagadnieniu zastosowania elementów rytmiki w pracy z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie oraz dziećmi z autyzmem. Była również słuchaczką studiów podyplomowych Muzykoterapii na Akademii Muzycznej w Krakowie.
Od wielu lat naucza rytmiki i kształcenia słuchu w Szkole Muzycznej I stopnia w Świątnikach Górnych. Pracowała z dziećmi niepełnosprawnymi ucząc muzyki z rytmiką Zespole Szkół Specjalnych w Krakowie, uczyła również rytmiki w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. M. Karłowiczu w Krakowie, Prywatnej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I st. „Inspiracja” w Krakowie, a także prowadziła zajęcia rytmiczne w Przedszkolu nr 25 w Krakowie. Była współautorką i współprowadzącą cyklu zajęć edukacyjno-muzycznych dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym „Instrumenciaki”. Projekt ten realizowała w ramach programu stypendialnego Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego – Kultura w sieci.
Nieustannie podnosi swoje kwalifikacje pedagogiczne uczestnicząc w różnego rodzaju kursach, warsztatach i seminariach, m.in. Międzynarodowej Konferencji Naukowej i Sesji Warsztatowej “Muzyka i ruch w działaniach terapeutycznych”, Międzynarodowym Seminarium dla nauczycieli rytmiki i kształcenia słuchu w klasach IIII Szkół Muzycznych I stopnia, Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Pedagogiczne, artystyczne i terapeutyczne aspekty metody Emila Jaques Dalcroze'a" w Gdańsku, Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Rytmika w kształceniu muzyków, aktorów, tancerzy i rehabilitacji", warsztatach aktywnego słuchania muzyki metodą Batti Strauss oraz na zajęciach otwartych w Instytucie E. J. Dalcroze’a w Genewie.
Karolina SOKOŁOWSKA – absolwentka Akademii Muzycznej w Krakowie na kierunku Edukacja Artystyczna w Zakresie Sztuki Muzycznej o specjalności rytmika. W swojej pracy magisterskiej opisała zastosowanie rytmiki dalcroze'owskiej w pracy z dziećmi niewidomymi i słabowidzącymi. W 2019 r. uzyskała uprawnienia nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej, a także zdobyła certyfikat instruktora jogi dla dzieci.
Jako nauczycielka rytmiki pracowała m. in. w Zespole Państwowych Szkół Muzycznych im. M. Karłowicza w Krakowie, Niepublicznej Integracyjnej Szkole Podstawowej Montessori w Krakowie oraz Niepublicznym Przedszkolu "Siedmiomilowe buty" w Wieliczce.
Obecnie uczy rytmiki, kształcenia słuchu i audycji muzycznych w Państwowej Szkole Muzycznej I st. w Miechowie oraz Prywatnej Ogólnokształcącej Szkole Muzycznej I st. "Inspiracja" w Krakowie. Dla swoich uczniów prowadzi także bezpłatne zajęcia relaksacyjne, które pomagają im zredukować stres związany ze specyfiką nauki w szkole muzycznej.
Uczestniczyła w kursach, warsztatach i seminariach, m.in. Międzynarodowym Seminarium dla nauczycieli rytmiki i kształcenia słuchu w klasach I-III Szkół Muzycznych I stopnia, Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Pedagogiczne, artystyczne i terapeutyczne aspekty metody Emila Jaques Dalcroze'a" w Gdańsku, Międzynarodowej Konferencji Naukowej "Rytmika w kształceniu muzyków, aktorów, tancerzy i rehabilitacji", I ogólnopolskiej konferencji dla nauczycieli i rodziców "Relacja z edukacji", warsztatach aktywnego słuchania muzyki metodą Batti Strauss oraz na zajęciach otwartych w Instytucie E. J. Dalcroze’a w Genewie.
W swojej pracy korzysta z elementów metody Porozumienia bez Przemocy Marshalla Rosenberga (NVC), inspiruje się ideą rodzicielstwa bliskości oraz pracą Jespera Juula i Alfiego Kohna.
Wersja do druku
© Filharmonia Krakowska 2010